Szösszenetek

Szösszenetek

2015.11.09

2015. november 09. - Goldrose

Két okból indult ez a blog.

Egyrészt mert gyakran kattog az agyam. Nem a politikai helyzeten, nem a divaton, nem az időjáráson, vagy a bulvár híreken, hanem a saját életemen. Úgy érzem jó, ha ezt meg tudom veletek osztani, és még jobb, ha esetleg ötleteket is kapok arra, hogy merre kattogjon :) Nem kikapcsolni akarom!! Mondták, hogy meditáljak....na pont én :) Elárulom, nem ment.....fekszem szép nyugodtan az ágyon, kezdek ellazulni, hallgatok valamilyen semmilyen zenét, és bevillan egy gondolat.Hirtelen.A semmiből.Addig még nem is volt ott!!Kész, itt feladtam, nekem nem megy a meditálás.Viszont azt olvastam, ha az ember kiírja magából a problémákat, ami nem is mindig probléma, csak épp engem foglalkoztat, akkor könnyebb lesz a lelke.

Engem most leginkább az foglalkoztatott, hogy mi legyek, ha nagy leszek? Az elenyésző apróság, hogy nagy vagyok, van állásom, fizetésem, normális életem, csak épp nem azt csinálom, amit szenvedéllyel csinálnék, de nem is tudom mi lenne az, mert ötletem sincs.Vannak az életemben korlátozó tényezők (inkább fizikai tényezők, erről majd talán később írok), de ettől függetlenül eddig amire vágytam, mindig megoldottam. Mikor a gyerek unatkozik, és szeretne valamit csinálni, csak nem tudja mit csináljon, és ÖTLETEKET vár :) Inkább humán beállítottságú vagyok, szívem szerint zongoraművész lennék, ha......tudnék zongorázni. Ááá, nem lenne annyi kitartásom, hogy éjjel-nappal gyakoroljak.
Az éjjel-nappalról jut eszembe.Az Éjjel-Nappal Budapestről.
Ez a másik ok. Tudom, sokan leszólják, meg ilyen, olyan a sorozat, de ha az ember folyamatosan nézi, egyben átérzi a szereplők gondját-baját, akkor értelmes kritikai észrevételei is lehetnek róluk. Nem egy képaláírásra gondoltam, hogy jajj Marci annyira helyes, és mély érzésű férfi vagy..Nem ilyenre. Nem is épp az aktuális rész összefoglalójára, hanem inkább olyasmire, hogy Emese miért van Ádámmal?
Szerintetek? Jó, persze szerelmes. De ha egy srác egyszer már megcsalt, akkor másodszor már könnyebben megteszi, és mint láttuk nem is kellett nagyon fűzögetni, bár nekem tetszik, ahogy Maját folyamatosan pofára ejti. De Emese is tehet erről az afférról Majával ( mert mondjuk szerintem ez a románc nem lesz hosszú távú, hiszen Ádám egyáltalán nem úgy tekint Majára, mint potenciális barátnőre, kéznél van, ennyi), hiszen ha állandó féltékenységgel őrjíti Ádámot, ráadásul utána rohan bocsánatot kérni, akkor egyrészt felbosszantja, másrészt okot ad rá, hogy ha ennyire ettől félsz, váljon valóra az önromboló képzelgésed. 
Vagy nézzük Milát és Dávidot. Azt hiszem Milának nem kellett volna elmondania, miért kavart Kristóffal látszólag, elég lett volna, ha Kristóf összejön valamelyik csajjal, Mila ettől kiborul, kidobja Kristófot, és elsírja minden bánatát Dávidnak. Dávid meg "megvigasztalja". Azt hiszem egyébként, hogy az egész sorozatban Mila a legjobb színésznő, az a jelenet nagyon tetszett, mikor közölte Dávid kis hódításával, hogy a Dávid maximum csóró Lalit ismeri, mint hírességet :)
De amin nem tudok napirendre térni, az Miki legújabb terve, hogy összejön Barbival. Pont Barbival. Személy szerint utálom Mikit, szerintem végtelenül gusztustalan, de nem értem Barbi miért nem hívja fel Joe-t, hogy szerinted az idióta barátod most épp mit akar??? Én már tuti felhívtam volna....
Ami még elgondolkoztatott, az Lalika legújabb húzása volt. Az a gyerek néha hihetetlen. Mert valljuk be, alapjáraton egy idióta 5 éves szintjén mozog, de ha vészhelyzet van, akkor tényleg kreatív ötletekkel tud előállni. A múltkor is, mikor írta azt a dalt, most meg a hamburger evő verseny, az jutott eszembe, hogy a Sárkányról (kínai horoszkóp) szokták ezt írni, hogy a hétköznapokban a Sárkány leginkább unatkozik, és várja, hogy legyen egy szélsőséges helyzet, amikor végre önmagára talál, és hasznosítani tudja kivételes adottságait, vagy épp ő hoz létre szélsőséges helyzeteket. Na Lalika pont ilyen.
Szerintetek?

A bejegyzés trackback címe:

https://kdaniella.blog.hu/api/trackback/id/tr478065186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása